loading...
دیگه چه خبر؟
رضا بازدید : 161 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (0)
عزیمی چه کنم هو حق    سلامی چو بوی خوش آشنائی ..همتون عشق .هو یاعلی مدد

 

 

 

 

با من از عشق بگو .بامن از عشق بگو

ای کاش آهنگ محبت بودم و برایت آهنگ عشق را می سرودم

ای کاش قطره اشک بودم از چشمهایت جاری می گشتم در لبانت جان می گرفتم

و در آخر گونه هایت جان می دادم ولی افسوس که نه آهنگ هستم و نه اشک....

چشمهای پر مهرت , ولی هر چه هستم حقیرتم و تا آخرین قطره خون دوستت دارم

صدایت می زنم گوش بده قلبم صدایت می زند

 
                                         شب گرداگردم حصار کشیده است
 
                                             و من به تو نگاه می کنم
 
                                    از پنجره دلم به ستاره هایت نگاه می کنم
 
                                         چرا که هر ستاره افتابی است
    
                                            من افتاب را باور دارم
 
                                          من دریا را باور دارم
 
                                    چشم های تو سر چشمه دریاهاست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,247
  • بازدید کلی : 47,609