loading...
دیگه چه خبر؟
رضا بازدید : 1563 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (1)
قسم به عشقمون قسم همش برات دلواپسم

قرارنبود اينجوري شه يه هو بشي همه كسم

راستي چي شد چه جوري شد اينجوري عاشقت شدم

شايد ميگم تقصيرتوست تاكم شه از جرم خودم

به ملاقات آمدم ببين كه دلسپرده داري

چگونه عمري از احساس عشق شدي فراري

نگاهم كن دلم را عاشقانه هديه كردم

تودريا باش ومن جويبار عشق ودرتوجاري

من از پروانه بودن ها من از ديوانه بودن ها

من از بازي يك سوزنده كه آتش زده بردامان پروانه نميترسم

من از هيچ بودن ها از عشق نداشتنها از بي كسي و خلوت انسانها ميترسم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1348/10/11 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید من هرچی گشتم نتونستم این آهنگ رو دانلود کنم
شما آدرسی دارید ازش که فیلتر نباشه برا دانلود کردن؟!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,143
  • بازدید کلی : 47,505