loading...
دیگه چه خبر؟
رضا بازدید : 155 پنجشنبه 15 مهر 1389 نظرات (0)

با سلام خدمت دوست خودم

علاقه و محبتي كه سابقا به تو ابراز كردم

دروغ و بي اساس بود و نفرت من نيز به تو

روز به روز بيشتر ميشود وهر چه بيشتر ترامي شناسم

به دوروئي تو بيشتر پي ميبرم و

اين احساس در قلبم جاي ميگيردكه بالاخره بايد

از هم جدا شويم وديگر به هيچ وجه حاضر نيستم

روزي شريك زندگي تو باشم

اگر چه دوستي ما چون گلبرگهاي بهاري كوتاه مدت است

ولي بسياري از اوراق زندگي زندگي تو بر من روشن شده است ومطمئن هستم كه

جز تظاهر و دوروئي چيز ديگري نيست و

اگر اين ازدواج سر بگيرد تمام عمر

با پشيماني خواهم گريست و اگر غير اين باشد و از هم جدا شويم من

خوشبخت خواهم بود حال لازم است بگويم كه

اين نامه را با جديت تمام نوشتم وسر سري نگير و چقدر ناراحت كننده است اگر

باز هم در صدد دوستي با من باشي بنا بر اين نمي خواهم جواب نامه را بدهي چون نامه ات سر شار از

دروغ و تظاهر و خالي از

علاقه و محبت خواهد بود لذا تصميم گرفتم براي هميشه

تو و يادگاريهاي عشقت را فراموش كنم و ديگر به هيچ وجه حاضر نيستم

دوستت داشته باشم و شريك زندگي تو باشم و تمام عمر در كنارت باشم

حال اگر ميل داري از راز دروني من با خبر شوي و پي به احساس من ببري نامه را از خط اول يك در ميان بخوان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 1,166
  • بازدید کلی : 47,528